Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Συχνές ερωτήσεις για Υγραέριο - Υγραεριοκίνηση

Απαντήσεις θα βρείτε εδώ

 

Γενικές Ερωτήσεις

plus Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ του φυσικού αερίου και του υγραερίου;
plus Μπορώ να ανεφοδιάσω το υγραεριοκίνητο οχημά μου με φυσικό αέριο;
plus Μπορώ να τοποθετήσω μόνος μου κιτ υγραερίου στο αυτοκινητό μου;
plus Αν πουλήσω το αυτοκίνητο που έκανα υγραεριοκίνητο μπορώ να εγκαταστήσω το κιτ μετατροπής σε κάποιο άλλο;
plus Τι συμβαίνει εάν τελειώσει το υγραέριο ενώ το αυτοκίνητο κινείται;

Τεχνικές Ερωτήσεις

plus Σε ποιά αυτοκίνητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υγραέριο ως καύσιμο;
plus Μπορούν τα οχήματα με κινητήρα ντήζελ να διασκευαστούν;
plus Μπορούν τα οχήματα με άμεση έγχυση βενζίνης να διασκευαστούν;
plus Μπορώ να οδηγήσω ένα όχημα μετά τη διασκευή του σε υγραέριο, με βενζίνη ;
plus Πού αποθηκεύεται το υγραέριο;
plus Πόσο ασφαλής είναι η χρήση υγραερίου στα αυτοκίνητα;
plus Τι αλλάζει στο αυτοκίνητό μου;
plus Αν πουλήσω το αυτοκίνητο που έκανα υγραεριοκίνητο μπορώ να εγκαταστήσω το κιτ μετατροπής σε κάποιο άλλο;
plus Πόσες ημέρες χρειαζόμαστε για την τοποθέτηση της συσκευής υγραερίου;
plus Τι συντήρηση χρειάζεται να κάνουμε;
plus Μειώνεται η απόδοση της μηχανής στη λειτουργία του υγραερίου;
plus Τι συμβαίνει εάν τελειώσει το υγραέριο ενώ το αυτοκίνητο κινείται;

Προστασία Περιβάλλοντος

plus Πόσο ασφαλής είναι η χρήση υγραερίου στα αυτοκίνητα;
plus Γιατί μπορούν οι δεξαμενές υγραερίου να γεμίσουν μόνο με 80%;
plus Είναι η καύση υγραερίου φιλική προς το περιβάλλον;
plus Μπορώ να τοποθετήσω μόνος μου κιτ υγραερίου στο αυτοκινητό μου;
plus Υπάρχει κίνδυνος έκρηξης του αυτοκινήτου μετά από σύγκρουση ή φωτιά;

Οικονομία

plus Πόσο κοστίζει η διασκευή ενός αυτοκινήτου;
plus Πόσο υψηλή είναι η αποταμίευση μετά τη διασκευή;
plus Θα φτάσει η τιμή του υγραερίου την τιμή της βενζίνης;